Tisdag

är det idag ja, dagarna går så fort så jag hinner knappt med... Idag har jag å Nellie varit hos Stina på frukost och det va väldans trevligt och barnen fick leka lite =) hon bjöd även på hemmagjorda semlor och dom var super goda verkligen, så till veckan ska jag ha frulle igen och bjuda igen tänkte jag =)

Precis kommit in nu efter att ha varit ute och skottat snö så nu känns det gött, är lite större plats att röra sig på nu och mina armar känns som spaghetti, bra träning detta =) har ju varit helt underbart väder idag och hoppas det håller i sig nu bara, har ju lovat S att våren kommer till veckan så får hoppas jag har rätt nu ha ha =)
Har även beställt en klipptid hos Erika nu och tänkte även göra slingor men inte bestämt vilken färg ännu, Cicci hade varit där idag och hon hade blivit jätte nöjd och hon var verkligen supersnygg i håret så jag förstår verkligen att hon blev nöjd =)
Idag Blev det pizza här  för hela familjen och Nellie hon smaska och åt som bara den lilla hjärtat ♥ Martin är ju ledig idag men ska tillbaka till jobbet imorgon igen....
Nä nu får jag ta hand om min lilla skrutta här och ge henne lite mat, idag har hon varit super busig är så glad att jag har henne♥ 


 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback