Gaaaaah

Jaha då hamna jag här igen, tänkte jag får slänga in några rader nu när jag har lite tid......
Första veckan av min mammaledighet snart gjord å det kunde ju varit bättre om man säger så, lillan har haft feber och en fruktansvärd hosta så hon har varit hemma hela veckan men idag är hon på dagis igen min skrutta, har tyckt så synd om henne som fått vara inne hela veckan men nu så nu blir hon nog glad av att få träffa sina kompisar igen å får leka av sig lite ♥ å det bästa av allt så kommer ju pappa hem idag.....
Bortsett från alla sjukdommar så är allt kanon å jag har mått hur bra som helst under denna graviditeten och har verkligen INGET att klaga på, jag jobba till vecka 32 sen fick jag havandeskapspenning precis som med Nellie så nu går jag alltså hemma å det är UNDERBART, å känns väldigt bra att ha ett jobb att komma tillbaka till sen oxå =)

Nu på måndag den 7:e mars fyller min skrutta 2 år gud vad tiden går fort, massa paket har vi handlat och M har tagit ledigt från jobbet så vi kan fira våran lilla skrutta tillsammans ♥ dagen före på söndag ska vi åka iväg till lek å bus landet eller vattenpalatset med Nellie så hon får göra nått kul =)

Förrästen så håller vi på och renoverar vårt sovrum oxå, i helgen så tapetsera vi fondväggen och det blev superbra är jätte nöjd, imorn ska vi lägga det nya golvet och sätta upp alla lister sen är det klart och bara börja att inreda =) rummer blev väldigt ljust å fint allting annat är vitt förutom fonväggen som är brun med mörkare blommor på som skiftar lite i guld och sen ett mörkt brunt golv som vi ska lägga imorn, kommer bli fint med våran vita säng och två stora vita hyllor från ikea som ska upp ovanför sängen, och en vit golvlampa ska inhandlas till rummet samt en vit fotölj, jag vet precis hur det ska se ut har det i mitt huvve ;-) eftersom jag älskar vitt så är nog sovrummet det enda stället ljust för tillfället som jag kan ha vita möbler eftersom vi har småbarn =) kommer ta kort så ni får se resultatet sen =)

Funderar på att öppna en ny blogg om inredning för jag tycker det är så fruktansvärt kul att hålla på med sånt, så det tänker jag sysselsätta mig med nu när jag går hemma " inredning alltså". vårt nästa projekt efter vårt sovrum blir den nya bebbens rum, eftersom vi inte vet könet så får det vänta tills den kommer ut =) projektet efter det blir tapetsering av vårt vardagsrum men det är inget som det är brottom med, vet inte i vilken ordning det blir för M vill bygga en altan oxå så vi får se hur och vad det blir =) kul med eget hus när man kan göra som man vill =)

Här kommer ett par bilder en på magen från gårdagen och en på min älskade lilla dotter som betyder mest av allt på denna jord ♥




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback