Nice

Stina precis varit här på frulle och det va MKT trevligt, blev narturligtvis mycket bebis prat, håller mina tummar för dig nu Stina att det blir som vi hoppas =)
Är så trött funderar på att ta mig en tupplur nu innan det är dax att hämta lillan, tänkte även jag skulle hinna förbereda maten innan jag sticker till dagis, på menyn idag står det Potatis och pannbiffar med gräddsås och en grönsaksmix som består av morot, broccoli, ärtor och blomkål mm ska bli gott.....

Dumpade även ner lite roligt i postlådan idag, 6 st astrid lindgrens filmer till skruttan och en snygg tunika till mig, väntar bara på lite varmare väder nu så man kan ha den på sig =) 
Skit nöjd........



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback