Tjosan hoppsan

Längtar så fruktansvärt mycket till helgen nu, älskling gör sista dagen imorn sen har han semester så på söndag drar vi med oss husvagnen och drar till skara sommarland och ställer husvagnen på campingen där så då tänker jag vi går in på sommarland på måndagen =) sen utgår vi därifrån och drar vidare till kolmården, Liseberg och ULLAREEEEEED ♥ jiihooo ska bli sjukt kul =) husvagnen låter vi stå kvar på skaras camping för dom andra grejerna blir ju bara dagsturer och skaras camping ligger vi nog på i flera dagar =) riktigt kul ska det bli och jädrar vad jag ska shoppa ;-)

Idag var jag och hämta våra nya ringar riktigt fina va dom ♥

Näpp nu ska jag och skruttan bada lite jakutzzi det ska bli mys det ♥


Måste bara berätta att jag är riktigt riktigt lycklig, älskar min underbara familj och alla mina goa vänner ♥
och är väldigt glad över att ha ett FAST jobb så man slipper ha ett sånt bekymmer =)


Här kommer en bild på våra nya ringar ♥


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback