Ett litet kort inlägg

Tänkte jag slänger in ett litet kort inlägg såhär på kvällskvisten, var ju tvungen att slänga in denna underbara låt jag gjorde här nedan så kan ju även passa på att skriva några snabba innan  sängen =)
nu är vi äntligen på rätt sida av det nya året och har lämna det "gamla" bakom oss, va inge vidare början på 2010 då pappa lämnade oss men vidare måste man gå.......

Allt är i sin ordning och och jag är lycklig å tacksam för det jag har, Nellie ska bli storasyster om mindre än 3 månader så vi har nått stort att se framemot, å lilla skruttan ska bli syster <3 måste få skriva att jag är så glad över min lilla familj, Nellie världens goaste dotter och en underbar sambo, ska verkligen inte klaga för jag har det fan jävligt bra ;-)
21 arbetsdagar kvar sen blir det mammaledighet igen, trivs med jobbet och arbetskamraterna så blir lite trist att lämna dom igen men men jag kommer ju tillbaka, ska bli gott med ledighet nu snart, har verkligen inget att klaga på när det gäller denna graviditet snarare tvärtom, jag har mått hur bra som helst å inga krämpor alls, har börjat fått lite smått ont i ryggen nu men kan ju bero på att jag ALDRIG lär mig att ta det lungt nångång och sen att jag bär Nellie endel så inte det lättaste med denna magen =) 

Till helgen ska vi börja renovera sovrummet ÄNTLIGEN, ska beställa nytt golv och tapeter på fredag och vit målarfärg har vi redan köpt så taket å garderobsdörrar får sig en liten färgklick, tror det kommer bli jätte snyggt =)

Nej nu får det bli bums isäng för mig annars orkar jag inte jobba imorn, saknar min gubbe men imorn kommer han äntligen <3
 Nopp hej hopp i säng


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback