SnAbB iNlÄgG

Slänger in några snabba rader såhär på kvällskvisten, är fruktansvärt trött så blir inget värst långt inlägg idag....
Dagen har varit bra iaf, vaknade av att lilla skruttan hade kommit in i mitt sovrum och stog å kika på mig min lilla mysis ♥ sen blev det ju dagis i vanlig ordning halv åtta, när jag kom hem var jag så full av energi så jag började städa och det blev en riktig storstädning, passade även på att öppna fönster å dörra å vädrade hela förmiddagen guud så gott å underbart med ett städat hus, passade även på att tvätta upp all tvätt, sen kom grannen över på en kopp å det var lika trevligt som vanligt.....Nu sitter jag å funderar på vad jag ska göra imorn när jag redan städa allt idag? å ingen tvätt, nää imorn får det nog bli till att N J U T A riktigt av denna ledighet å hoppas på att det blir fint väder så man kan sitta ute imorn å ta en kaffe å hoppas på att grannen kommer över eller om jag går dit för kaffe-sällskap är ju alltid trevligast =)

Nä nu ska jag tappa upp ett oljebad och lägga mig där en stund innan jag tar natten, men FÖRST ringa älskling..
SWeAt DrEaMs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback