Mysig helg

Har varit en kanon helg med underbart väder, vi har varit iväg och badat och varit ute å grillat korv och umgåtts mycket med våra grannar Veronika och Mikael + deras barn Ebba å Ludvig, underbara människor och Veronika är världens goaste kan verkligen prata med henne om precis allt och vi är så fruktansvärt lika så det är skrämmande men kul är det =)

Idag har det varit fullt ös Nellie har haft Ebba Ludvig å Julia här så dom har rikitgt röjt gärnet å haft kul =) jag passade på att slänga ihop en deg och bakade rosenbröd och blev lyckade, så Nellie fick färskt bröd och mjölk å cornflakes till kvällsmat och hon åt jätte duktigt min lilla tös och hon är fullkomligt galen i mjölk å cornflakes tror hon åt 3 portioner av det =)

Nu är lillan i säng så nu ska vi göra oss lite kvällsmys med färskt bröd å massa gott och så blir det ju självklart SOLSIDAN, finns det nått bättre? nää tror inte det ;-)
Imorgon är det ny vecka igen, ska lämna lillan kvart i 8 i vanlig ordning sen kommer grannen över på en kaffe å lite mys sen ska vi dra vidare till Åmål å få handlat lite å ta en fika på nått mysigt cafe, ska bli mysigt längtar redan.....
Till helgen så SKA jag iväg å handla, har vart meningen i flera helger nu men har varken haft lusten eller orken när dagen väl kommit så alltså nu på fredag riktar jag in mig på detta å tänkte höra med nån som vill med för M ska vara hemma med lillan så jag får en heldag för mig själv  för snart pluppar ju den minsta ut så får passa på nu med lite egentid =)
På kvällen där tänkte vi skulle gå på bio så får höra om det finns nån välig stjäl som vill passa lillan ett par timmar men är ju en heeel vecka kvar tills dess men mysigt ska det bli iaf, ska även bli gött att komma iväg alena å handla i lugn å ro å få köpt det sista till bebis å lite grejer som jag själv behöver, kanske nått plagg till lillan oxå för det brukat det ju bli för kan ju lixom inte riktigt låta bli det=) sen kanske nått till min underbara sambo bara för att han är så söt =)

Näpp nu ska jag göra iordning lite kvällsmys så har inte tid med detta längre...Tjo tjo mysig kväll 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback