Kalas mm....

Sitter här med en kopp kaffe och solen i ögonen UNDERBART, nu känns det som om våren är påväg på riktigt =) Lillan är lämnad på dagis sen en timme tillbaka och jag ska till Barnmorskan om ca en timme så tänkte jag passar på att slänga in några rader.......

Vad har hänt? jo vi har gjort färdigt sovrummet nu äntligen ( bild kommer snart ) och det blev skit bra jag är super nöjd, ser ut som ett helt annat sovrum, golvet är jätte mörkt och en mörk fondvägg till det sen är resten vitt vitt vitt =) bara lite ny inredning som ska på plats sen kommer jag lägga upp ett kort så får ni se resultatet ;-)

Lilla skruttan har ju faktikst fyllt år oxå, hela 2 år har hon blivit, kalaset å alltihopa var jätte bra och hon blev supernöjd över alla paket hon fick, hade köpt en ny vårjacka till henne från p.o.p som jag väntar på att hon kan börja använda, får ara bli liite varmare ute och snön försvinna lite mer tack, sen även en jätte fin vårmössa som jag beställde på nätet och massa annat.... 
Igår var en helt underbar dag, lämnade lillan på dagis kl 8 som vanligt och åkte sen till Bengtsfors till en vänn å drog vidare till kickis å fika som va jätte mysigt, sen var vi ute och gick i flera timmar,  tog även vagnen å gick ner till Nellies dagis när det var dax och tog oss en promenad efter det oxå, man får passa på när det är sånna här dagar =)
Hon har blivit så stor nu min lilla tjej, å ännu större kommer hon bli när den lill* tittar ut, är redan i vecka 35 nu å herregud vad denna grav gått fort hinner ju inte med.....
Nepp nu får strax göra mig iordning för att åka till barnmorskan...Ska slänga in lite bilder från kalaset oxå....Tjo hej



Pianot var nog den bästa presenten guud som hon älskar det =))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback