Bästa dagen.....

Idag TORSDAG  är den bästa dagen på hela veckan, dels för att mannen i huset kommer hem från jobbet i norge och dels för att jag kommer få sovmorgon imorgon =) Nellie är ju ledig från dagis varje fredag så även hon kommer få sovmorgon, henne har jag fått väcka hela veckan hon har varit så trött lilltjejen, förra helgen sov hon till nio och halv tio varje dag en liten sömntuta jag har =) är glad att hon inte hör till en av dom som vaknar typ fem sex på morgonen det har hon aldrig gjort så sömnen har då aldrig varit några problem där inte =) har inget problem med att gå upp tidigt på morgonen men just nu när jag är gravid så känner jag att jag behöver lite extra sömn men snart är det över =)))) gott att få kunna röra på sig normalt igen å kunna SPRINGA å leka RIKTIGT med Nellie =)
Till helgen tror jag la familia ska åka en tur till överby, ska inhandla ett par gummistövlar å vårskor till Nellie, hitta ett par jätte tuffa vårskor i fjol till Nellie som jag hoppas dom fått in även detta året men det verkar ju så =) sen även köpa en liten plutti mössa till bebis och lite annat smått och gott kommer det ju oxå narturligtvis att bli, skulle även behöva till Ikea en sväng så ja vi får se vart det bär av =)
Igår var vi hos syster en sväng jag å Nellie så hon fick leka lite med sina kusiner och det va populärt <3 fick ju även sitta lite på Sammy det var roligt det så galen i hästar som hon är, när det blir lite varmare ute å slipper alla dessa ytterkläder så ska hon få rida en sväng på Elinas häst det kommer bli jätte kul, en ridtur ut i skogen och ta med lite fika på vägen å sätta sig på ett mysigt ställe <3

Igår var jag hos frissan å färga å klippte lite en vill ju va lite fräsch nu när en ska till BB =) blev riktigt blond igen med nån enstaka mörk slinga lite här å där och jag blev skiiit nöjd, nu har jag provat haft både mörkt och ljust hår och blondt är det som jag absolut trivs bäst i, tyckte inte alls om den mörka färgen sen tycker jag blondt är mkt mkt finare å fräschare men det är vad jag tycker =)
Nä får börja göra mig iordning tror jag, ska träffa Stina mfl på flora bageriet å fika lite det ska bli jätte mys, är väldigt kaffesugen känner jag ......

Får se när jag får tiden till att slänga upp lite bilder........

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback