Tjosan

Ja då var det dags för snö igen då men men våren kommer ju någon gång den med =) ska förrästen bli jäkligt gött väder till helgen så man får väl hoppas detta är sista snön som kommer nu ......

I helgen fick jag med mig systeryster på en shoppingtur till Uddevalla, blev en jäkla massa kläder till Nellie SOM VANLIGT, blir som en mangnet när jag kommer in på ett köpcenter å dras till barnkläderna det första jag gör men det är ju så jäkla kul att köpa till dom små =) blev allt lite smått till mig oxå men tänkte vänta med några större inköp tills den lill* pluppat ut så om ca 2-3 veckor kan jag börja shoppa till mig sj, får hoppas man går ner lika fort denna gång =) ska bli massvis med promenixer och träning, jag å min kära granne ska ju börja hårdträna i maj det blev ju vårt nyårslöfte men det är ju bara så kul =) å crosstrainen får min kära sambo snart bära in för nu ska den inte längre stå å damma i garaget =P fast får ju vila min mage några veckor innan hårdträning eftersom jag ska göra kejsarsnitt så bör ju ta det lungt nu det första.........Nog om det, fick ju även några gardiner inköpta oxå å det blev bra =) nu är alla panel-längder nere USCH är så trött på dom så det är inte klokt, tycker inte dom är alls fina igentligen ser så stelt å tråkigt ut, men nu är jag nöjd iallafall =))
Blev även en liten utflykt till Ed i tisdags med Cicci å lille Alwin, var inne på europamöbler en sväng å även där köpte jag mig ett par gardiner som jag satte upp i toalettfönstret å det blev fint....
Det är väl det som i stort sett har hänt dom närmsta dagarna, lillan har ju varit lite små krasslig under helgen med förkylning,feber och hosta, hon är dock bra nu men har fortfarande denna förbenade hostan kvar å det är ju lite jobbigt för henne eftersom den väcker henne på nätterna och har ibland hostat så hon kräkts, men men den börjar gå över den med som tur är.....
Just nu tar hon en tupplur och det borde igentligen jag oxå göra men vem har ro till det lixom !?! håller på och tvättar och ska strax börja med middan och idag står det Ris med nuggets, currysås och grönsaker på menyn det ska bli smarrigt.......Idag kommer oxå mannen i huset hem åhh som jag saknat honom denna veckan, har skickat in honom på Ikea påvägen hem för att inhandla några prylar så detta blir ju bra =)

Måste ju även berätta att Deklarationen kom idag och wihoo det va ett glatt besked =))
Nä dax för att förbereda middagen, hade tänkt slänga upp några nya kort men batteriet i systemkameran va tomt så nu står den på laddning, får se om det blir av lite senare idag istället....

Trevlig fortsättning på denna dan...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback