Härliga morgon ♥

Vakna av att Nellie hade gått in till oss och klättrat upp i sängen och låg och krama mig imorse UNDERBART ♥ sen låg vi i sängen och gosa alla 3, älskar min lilla familj så fruktansvärt mycket, värdens goaste liten tjej har vi
♥ ständigt glad och äter för tillfället som en häst haha, spelar ingen roll hur mycket gröt jag än gör så äter hon upp ALLT, min tjej det ♥

Var hos frissan igår, Erika va snäll och tog en " kryp in tid " till mig efter stängningsdax =) jag blev SUPER nöjd men det har jag ju blivit dom andra gångerna jag klippt mig hos henne oxå, klippte upp håret en heldel och gjorde isblonda slingor och även lite mörka och det blev skiit bra, färgade även ögonfransarna och det blev oxå kanon =)

Idag blir det fullt upp, hämta husvagnen sen och efter det blir det packa packa och åter packa, ska göra färdigt allt och hiva in i husvagnen så det bara är att åka imorn efter vi käkat frukost =) ska bli underbart att komma bort ett tag, när vi kommer fram imorn och ställt husvagnen på skaras camping och grejat färdigt så blir det nog så att vi åker och shoppar nånstans så går vi in på sommarland dagen efter skulle jag tro, har bokat ända tills torsdag men skulle tro att vi förlänger det och stannar kvar resten av veckan, vi ska ju hinna med en heldel, ska ju även till kolmården nåndag och liseberg och Ullared, men det blir ju bara dagsturer så då åker vi ju tillbaka till husvagnen igen, gott att ha den där på ett "fast" ställe så det bara är att åka "hem" igen efter dagsturerna, så skara kommer vi ju gå in på flera gånger dom dagarna vi inte ska iväg på nått annat, gott ska det bli iallafall...

Näpp nu ska det börjas greja här så jag snart kan gå ut och gunga lite med lilla hjärtat.....Tjo hej gott folk ♥


Det bästa av allt ♥


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback