Imorn är dagen ♥

För ett år sedan idag så låg jag med världens verkar och trode  verkligen jag skulle dö, trode aldrig jag skulle få träffa min lilla bebis, nu är hon ingen bebis längre imorgon fyller hon redan 1 år min lilla älskling har blivit så stor det går verkligen undan =) ska börja med att sjunga för henne imorgon och försöka pricka in så det blir ungefär samma tid som hon alltid brukar vakna hihi ska bli så kul att se hur hon reagerar när vi kommer med massa paket ♥  är ju även babysimmet imorgon oxå så det kan man ju inte missa det som hon älskar så mycket ♥ sist gång så simma hon själv under vattnet hon var såå duktig lilla tjejen ♥ på eftermiddan så kommer mormor och farmor hit men kalaset blir inte förrän nästa helg men har iallafall bakat bullar och muffins och slängt ihop en blåbär/hallon cheesecake som jag tänkt bjuda på imorgon så får hoppas den går att äta.........

Idag har det varit helt underbart väder så fick bli en lång promenad med skruttan och hon älskar att åka vagnen så hon somna ju nästan på direkten och sov i 3 timmar så det va gott =) Martin hjälpte spanarn att flytta undertiden så nu har även han blivit skåpaforsbo =) är ju bara ett år mellan Nellie å Lova så det är kul ♥ sen slängde vi oss på städningen här och tvätta upp all tvätt och vek allt så nu är det väldigt gott att ha det gjort =) 

Igår var jag och klippte mig hos Erika och jag blev super nöjd så henne ska jag allt fortsätta att gå till, till och med Martin såg denna gången att jag hade gjort nått med håret för han brukar ju aldrig märka nått annars, han ser ju inte ens när jag byter gardiner hemma =D
Nä nu får det bli ett avslappnande bad med massa levande ljus sen blir det mys i soffan med ♥:at....

Ha det så länge

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback