Hej svejs ☻

Idag har nog varit världens tråkigaste dag och det snöar ju så förbannat så har kanppt varit utanför dörren, jag tycker om snön den får gärna komma vid advent och ligga kvar över nyår men sen får den gärna försvinna men självklart är det ju kul för barnen att dom fick snö på sportlovet så det är ju bra☻   fick ett ryck och storstäda hela huset idag istället så nu är det väldigt gott när det färdigt, imorn får man nog fasicken försöka ta sig ut lite hatar att sitta inne, är ju frukost hos Stina imorn så det ska bli trevligt att komma ut på nått och kul att barnen får leka lite för nu var det ett tag sen sist ♥
Nu närmar det sig för Nellies 1-årsdag så på torsdag ska vi till Uddevalla och handla massa presenter till skruttan ♥ idag har hon gått som bara den så nu är det inte långt borta är så himla kul☻ 
Idag vaknade jag av att jag fick en puss på munnen av min lilla skrutta helt underbart  ♥
Imorn hoppas jag byxorna kommer som jag beställt till skruttan dom va såå söta så det tror jag kommer bli bra ♥

Nä nu ska jag göra iordning lillan för kvällen.....

Här kommer en bild på lillan som gärna ville vara med och greja idag när mamma städa ♥




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback