Fredag ♥

Det är helt underbart väder ute, får se om man kanske hinner med en promenix lite senare idag för än så länge har det inte hunnits med, fick börja med att bada Nellie imorse så hon är ren å fin idag när vi ska på kalas till lilla Judy, Nellies första barnkalas ♥ sen fick jag iväg och träffa L, efter det sola jag en sväng och det va väldigt gott...Lillan vilar så hon är pigg tills vi ska på kalaset så hon orkar busa med lilla Judy ♥
Var ju iväg till Trollhättan och Uddevalla igår och handla massa presenter till Nellie och vi fick allt vi var ute efter så det va bra, köpte ju även en present till lilla Judy ♥

Ikväll ska jag klippa mig och färga eller göra slingor hos Erika och det ska bli så gott att fräscha till sig i huvvet =) hon ska ju va väldigt duktig och har sett flera stycken som varit hos henne och alla har verkligen blivit super snygga i håret och har varit jätte nöjda så det ska bli kul =)
Ikväll ska det bli mys med tacos och massa gott, får bli ett varmt å gott bad med massa levande ljus oxå ;-)

Förrästen var inne och köpte två stycken jätte fina tavlor förut på saker o ting som Nellie ska ha i sitt nya rum, dom va jätte fina verkligen så det kommer nog bli bra, ska börja inreda lite idag =)

Nä nu får man börja göra sig iordning så man är färdig sen till Martin kommer hem som är iväg och klipper sig sen bär det iväg till lilla Judy....

Ha en bra dag




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback