8/3

Nu har lillan paserat 1 år hujedanemej va fort det går men kul är det =) igår var mormor och farmor och faster här på besök och många paket blev det jätte fina grejer ♥  kalaset skjuter vi på till nästa lördag så det passar alla...
Vakna helt underbart idag av en stor blöt puss mitt på munnen av lilla stumpan =) hon va så snäll och låg tyst och titta på tv en bra stund så då passa jag på att vila lite till, men sen va det dax för frukost ♥ 
Idag har vi grejat en hel del jag å stumpan, vi har inrett i hennes nya rum och det blev jätte bra ser så mysigt ut =) men än är det inte klart, ska åka och köpa gardiner till helgen och en ny lampa över sängen...Sen gick vi ut och åkte pulka en bra stund och Neöllie älskar verkligen det hon satt och tjata precis hela tiden och folk skratta åt henne som gick förbi hihi ♥ hon är för go lilla skruttan =)
sen skotta jag bort en hel del snö och även framför altan dörren så man kan sätta sig där ute sen, är ju så gott i solen när den är framme, + 8 var det på dagen idag när jag titta, riktigt gott.......

Nu blir det mys i soffan med ostbågar en stund innan läggdax för stumpan ....Får se om jag får ha dom ifred ;-)





 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback