Torsdag

Har inte haft tid till att blogga så mkt....Annars har det vell inte hänt sådär jätte mkt, igår var Cicci å Alwin här på besök, Maria å Nadia å Tuva kom en liten sväng oxå =)
Idag började rytmiken så det va kul, Va så kul att träffa alla igen och Nellie älskar att vara där och busa med dom andra <3 känns gott att vardagen börjar bli som vanligt igen..
Imorgon ska Martin iväg på en grej ska hålla tummarna för honom hoppas hoppas =)
Imorn får det nog bli lite sola, får passa på när man får lite egentid nu när älsklingen är hemma, ska samtidigt iväg på en annan grej imorn så jag hoppas det kommer gå lika bra som sist gång.
KANSKE blir det utgång till helgen, nästan som man har glömt bort hur det känns för det är vell typ 2 år sedan jag drack, saknar det inte heller direkt men känner att det vore gott att komma ut med lite vänner och få lite annat att tänka på....Blir kanske en sväng till karlstad eller överby för att handla lite behöver nya stövlar och kanske man hittar nått fint att ha om man nu ska ut, nästa helg blir det ju hotellövernattning i Göteborg, ska träffa pappas läkare och få svar på alla frågetecken som snurrar, kommer kännas att gå in på den avdelningen igen där allt hände men men thats life, man måste försöka leva vidare och tänka på det som finns  kvar.......

Måste även ge dig Jeanette en stoor stoor go kram, du ställer verkligen upp i alla väder, vad hade jag gjort utan dig ? Du är en ängel GULD VÄRD puss kommer aldrig glömma <3


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Jag ställer alltid upp om jag kan! :) Det var bara roligt! Kramar!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback