Tisdag

Och idag är det Dalia, hade mina funderingar på om jag skulle gå ut men ångra mig ganska snabbt, hade nog bara blivit jobbigt nu när det är som det är =(
Idag har vi sett ut pappas gravplats och det va såå fint, han kommer ligga nere vid dammen och det var nog det finaste stället på hela kyrkogården och jag VET att pappa hade gillat den platsen, så ett fint ställe kommer han få iallafall lilla pappsen <3

Nu ska det bli mys med Tacos som älskling lagat och sen får det bli ett varmt bubbelbad med darling och kanske ett glas vin eller en cider och få koppla bort alla tankar som snurrar en stund....
Igår fick jag Cicci och lille Alwin på besök det va väldigt trevligt, och en stor jätte fin blombukett hade hon med sig till mig oxå <3 senare på kvällen gjorde Martin våfflor till oss så lite bortskämda blev vi men gott va det......
Är så fruktansvärt glad och nöjd som har en sån underbar och snäll pojkvän som hjälper mig och ställer upp ALLTID, och väldigt glad att jag har så goa och omtänksamma vänner som verkligen visar att dom bryr sig, vad hade jag gjort utan er <3

Tänker på dig pappa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Det är det vänner är till för :) Våfflorna var goda. Du har en bra karl du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback