Onsdag

Denna dagen har gått rätt bra, klart det kommer ju fortfarande stunder som man får världens panikkänsla och tankarna bara snurrar, känns som att jag gör allt för att förtränga och försöker göra så mkt saker som möjligt för att slippa tänka på det som hänt, det värsta är jag är ganska så säker på att jag kommer få igen detta och att typ ALLT kommer komma upp igen och allt som jag försökt förtränga, känns fortfarande som jag lever i en jävla mardröm, det är inte sant att min pappa är borta varför skulle han vara det? han har ju alltid funnits hos mig och jag har alltid kunnat ringt honom om det har varit nått, så som han har ställt upp och hjälpt till hela tiden, synd bara att jag hann säga hur tacksam jag igentligen var för allt han har gjort för oss =(

För övrigt har dagen varit bra, mamma och syster, Isak å Elina kom hit så vi köpte pizza så idag blev det lättvindigt, har ingen större matlust heller.....Sen var vi bjudna hem till Ibadete och Marinko och söta lilla Nicole, fick se det nya huset dom hade köpt och det kommer bli såå fint dom hade det jätte mysigt =) fick jätte god fika och Nellie och Nicole satt å lekte på golvet <3 va så himla kul att träffa Ibbe igen det va ett tag sen nu och så kul att träffa lilla Nicole och Marinko oxå såklart, gud vad jag har saknat er <3
Till veckan är det förhoppningsvis dax för frukost hemma hos mig igen med vännerna, jag längtar så det ska bli så kul att få träffa alla på engång igen och skvallra lite =P

Imorn ska vi träffa prästen hemma hos mamma, ska gå igenom begravningen och så, ska bli gott när allt är över....
Är väldigt tacksam över att ha så många och fina vänner som är så omtänksamma och verkligen visar att dom bryr sig <3 sen finns det ju nån som jag kallar för " mycket prat och liten verkstad " jaja, säger inget mer....

Miss my dad


Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

skrev lite fel på ett ställe men jag tror nog ni förstår endå, skulle ju stå att det va synd att jag INTE hann säga hur tacksam jag var till pappa, men ni fatta nog det

Postat av: LiNdA

Ååh! Va "stor" hon har blivit sen vi sågs senast! =)

Nu e de frulle te veckan som gäller, så vi får träffa er!

KRAM

Postat av: Camilla

Ja till veckan får det bli frulle, saknar er <3

Postat av: carita (ebbasmamma)

Så mysig bild och jätte fin tröja hon har på sig vart är den ifrån =)? Du vet shopping tokig som jag är =)

Postat av: Josefin

Han vet nog om det ändå ska du se, hur tacksam du var/är =) så go hon är, lilltjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback