Nytt år

Nyår blev ju inte som vi hade tänkt oss från första början men man får ju försöka göra det så bra som det bara går, mamma och bror å hans tjej kom hit, Martin bjöd även över grannen å deras barn så vi blev några stycken till slut, var meningen syster med familj oxå skulle komma men blev ändrat, trevligt blev det iallafall vi laga massa mat och gjorde en god sallad och vitlöksbröd till det och det smaka väldigt bra, ALLT hade verkligen varit perfekt och då menar jag ALLT om bara pappa hade funnits, han fattas mig så mycket, hans plats kommer alltid stå tom och ingen kommer kunna ta hans plats heller, han kommer alltid finnas hos oss.....

Imorn ska vi nog åka iväg nånstans och försöka hitta på nått kul, kanske blir det vattenpalatset för Nellie älskar ju att bada, då kanske man kunde passa på att sola lite solarium det skulle va gott med lite egentid.. Nu har äntligen Nellie börjat med välling, är gott att slippa vara så låst nu behöver det inte alltid vara jag som lägger och matar henne, gott att veta att man KAN åka iväg nu utan att behöva tänka på det.........Nu kommer Martin med kvällsmat, tur jag har honom och Nellie vad hade jag annars gjort utan er <3

Saknar dig pappa



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback