Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina två hjärtan
Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick upp
Vad gjorde du för 15 min sedan: Mata Nellie med banan
Det sista du sa högt: Är det nått bra på tvn idag
Det senaste någon sa till dig: Ska kolla 
Vad har du druckit idag: Kopparbergs päroncider ( alkoholfri )
Vad var det senaste du åt: En sallad
Vad var det senaste du köpte: Mat till Nellie och juice och vindruvor
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Massa snö
Godaste glassmaken: Gammaldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Nje
Drömmer du mardrömmar: Ja ibland
Trivs du med ditt jobb: Ja
Favoritklädsel: mjukisbyxor och linne
Favoritlåt just nu: Många
Vad ser du om du tittar till höger: Min stora blomma
Vad gör dig glad just nu: Mina två älsklingar <3
Vad ska du göra härnäst: Lägga Nellie sen blir det tv med älskling
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lessen ( saknar pappa )
Favoritgodis: surt,salt och sött
Kläder just nu: mjukisbyxor och linne
Sommarplaner: Till sommaren kommer det hända mkt, kommer bli en utomlands resa snart
Hur många kuddar sover du med: En ibland två
Spelar du något instrument: Nej men jag har spelat piano i några år
Morgon eller nattmänniska: Både och
Vad är viktigast för dig: Att min familj har det bra
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Nepp
Stjärntecken: Kräftan
Äckligaste insekten: Äckligaste insekten vet jag inte men jag HATAR ORMAR
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Längtar du mest efter just nu: Att nånting väldigt bra ska hända, och efter sommaren

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Va fint du har fått det här på bloggen :-) Jag försökte få ordning på min igår men det gick inge vidare och jag tappade tålamodet...

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback