Idag är det måndag

Får se vad man hittar på idag, Martin är ledig hela denna veckan oxå så det är väldigt gott, skruttan är sjuk hon har hade 39 graders feber igår och är förkyld och hostar hon är jätte hes stackars lillan, idag har jag inte tagit tempen men hon kändes inte lika varm idag så hoppas det snart går över <3
Har beställt lite kläder från hm nu det blev lite till lillan och lite till mig så nu har man nått kul att vänta på, tror även att Nellies tapeter kommer idag så då sätter vi igång och tapetserar imorn isåfall, det ska bli gott att få ordning på hennes nya rum nu..
Är väldigt sugen på att sola solarium så det funderar jag på att göra idag, jag har ett eget hel solarium som står hemma hos svärmor men funderar på att sälja det för det tar sån himla stor plats och jag vet inte var jag ska ha det ståendes här i huset heller så det får nog bli så, har nog inte solat solarium på 3-4 år så det skulle vara gott och sen få lite färg.

Imorgon kommer dödsannonsen ut på pappa så nu börjar allt snart nå sitt slut, träffa prästen på torsdag sen är det bara begravningen klar, jag hoppas tiden kommer gå fort ...

Have a nice day

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: carita&Ebba

Stackars lilltjejen inte alls skoj när dom är dåliga,skönt att febern känns mindre idag.

Läste att du handlat från H&M,har du beställt somamrkläder till Nelli? tänkte höra isåfall vilken stl du köpt har också kollat i den men vet inte vad jag ska ta för stl.... Hur lång och vad väger Nelli?Ebba är 71lång och väger 7500/Carita

Postat av: Camilla

Jag köpte den söta vår jackan med hjärtan på, tycktde den va så himla söt =) tog storlek 86 på den, Nellie har ju storlek 80 nu men storlek 86 har dom ju jätte länge, hon väger ca 10 kilo nu skulle jag tro, vet inte riktig hur lång hon är nu men tror hon va runt 72 sist och det är ca en eller två månader sen kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback