Fredag och helg

Idag har varit en mysig dag, har träffat K och efter det fick det bli en solning det va gott, Martin va hemma med skruttan <3 Idag var vi bjudna till svärmor på middag och det va MKT gott och efter det blev det kaffe och tårta allt va kanon, Nellie fick även presenter av farbror Stefan en jätte fin jacka och ett fleceunderställ i större storlekar så det va kanon MKT FINT ....
Ikväll blir det mys framför tvn med lets dance så det ska bli gott...Imorn blir det nog utgång med Cicci å Louise eller om det blir att bara sitta hemma hos nån men det är lika trevligt det, ska bli VÄLDIGT lugnt för min del ska bara bli gott att få komma ut med vänner och ha kul och få annat att tänka på för stunden, och min darling är så go och unnar mig ALLT <3 är så glad över att ha min underbara familj och VÄRLDENS underbaraste dotter <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback