Fredag och Göteborg

Sitter nu på hotellrummet i Göteborg och väntar på att lillan ska vakna så vi kan gå ner till det andra och bada bubbelpol =) har träffat pappas läkare idag på sahlgrenska och fått svar på många frågetecken som snurra i huvvet, när vi fick beskedet om pappa så var allt i ett chocktillstånd så det va väldigt svårt att ta till sig allt som sas på sahlgrenska just då när vi var där, så vi fick en tid en månad senare för att träffa den översta läkaren och gå igenom allt, hur, var, när och vad....vi fick många svar på våra frågor så nu känns allt liite lättare iallafall, fast hur man än gör så går det inte att få tillbaka honom men man vill endå veta allt kring det som hänt, om dom kunde gjort nått, vad som hade hänt om han överlevt, hur det hände osv osv. Känns fortfarande helt ofattbart, man kanske har börjat fatta lite vad det handlar om men endå inte helt, är vell så att jag kanske inte vill fatta?
Är så otroligt glad över alla mina vänner som ställer upp hela tiden, vänner som kommer och till och med sover över för att göra mig sällskap när man mår dåligt <3 det här kommer att ta tid det känner jag, ofta är jag väldigt dålig på att visa vad jag känner, men jag får hjälp och jag hoppas det kommer hjälpa mig nu....
Är så glad att jag har min älskade dotter <3 alla mina älskade vänner <3 och min familj <3

Det här ska vell gå, man får tro det iallafall, kan inte leva annars och det måste jag göra, jag har alla runt mig att tänka på så i sånna här lägen kan man inte vara egoistisk, livet måste gå vidare även fast det kommer finnas et stort hål i mitt hjärta som aldrig kommer att läka....
Saknar dig så pappa .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback