Då var det söndag igen

och snart ny vecka....Idag har jag haft en go vän här på besök <3 sen blev jag så trött så jag somna själv när jag skulle lägga Nellie och det va behövligt kan jag säga, sömnen har inte varit den bästa sen några veckor tillbaka men får vell hoppas det vänder sen när allt är klart......
Var ju meningen jag skulle träffa både Maria, Louise och Jeanette idag men så blev det ju inte så till veckan får jag skärpa mig och se till att träffa alla goa vänner som ställer upp och finns där <3

Måste försöka komma iväg och handla nån dag måste ha nya stövlar och se om jag hittar lite kläder och nått nytt till begravningen.
På torsdag blir det frukost hemma hos mig med alla vännerna det ska bli mysigt, va längesen vi träffades allihopa nu <3

Igår åkte vi vännersborg och hälsade på min goa kusin Maria, sen åkte vi vidare till vattenpalatset, Nellie älskar att bada så hon trivdes som fisken i vattnet min lilla gumma <3
allting går så himla fort nu, tror inte det dröjer så länge tills hon börjar gå för nu ställer hon sig upp helt själv min plutta <3 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback