Då va det måndag igen ja

Har varit en mysig dag idag, min älskling är hemma denna veckan oxå <3 Martin tog Nellíe så jag fick åka ut och va själv och det va gott, fick en massa ärenden gjorda, hämtade även ut paketet som kom från HM idag och blev mkt nöjd, hälsade även på goa Maria och hennes goa barn på vägen hem, lilla Tuva hade blivit så stor hon är såå söt den lilla godingen <3
När jag kom hem fick jag middagen serverad det blev Martins speserispecial idag, smaka väldigt gott, och till efterätt blev det årets första semla, smaka bra men tur det inte blir så ofta tror man skulle tröttna väldigt fort
Imorn får det bli en tur till torp tror jag med eller utan barn det märks imorn =) får se vem som följer med och gör mig sällskap.....

Näpp nu får det bli " halv åtta hos mig " sen  får det bli ett varmt bubbelbad


Tjo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback