SNÖ......

Shit pomfritt säger jag vad mycket snö det har kommit nu, nu får det fasicken räcka, det är tur att man inte behöver ta sig ut så idag blir det till att hålla sig inne.... vill ha vår nu...Längtar så fruktansvärt mycket tills vi ska åka utomlands nu, till helgen ska vi boka vår resa det ska bli så underbart gott.....

Igår var jag hemma hos Maria och vi hade en jätte mysig dag med massa bus och pyssel, vi sticka och hade oss så nu är jag snart klar med mina första sockar =) det va väldigt roligt kan ju inte sluta när jag väl har börjat, har alltid velat kunna sticka sockar så TACK så hemskt mycket Maria för hjälpen <3 sen blev det fika med kaffe och semla det va väldigt gott....
Igår kom goa Jeanette hit, vi gjorde ansiktsbehandlingar, hon är ju försäljare inom aloeveraprodukter ( stavas det så? ) så hon hade med sig massa grejer hit igår som vi prova och gud vilken skillnad det blev, huden blev lika len som en barnrumpa och man kände verkligen skillnad så det var super grejer men det kostar ju därefter oxå men det är det fasen värt för dessa dunderprodukter =) så nu ska jag snart ha ett aleovera party här och jag längtar redan, hon har gett mig ett datum som hon skulle kolla upp nu så jag hoppas det blir så, så då är ni välkommna hit, på partyt får man prova dessa grejer som jag å Jeanette gjorde igår och det rekommenderar jag verkligen starkt DET SKA JAG KÖPA det va ett kit med 5 grejer i.. SUPER =)
Nä nu får man ut och kolla posten, väntar på att ett par byxor ska komma som jag beställt till Nellie, lite kul för det är inte många som har såna det är en tjej jag vet som syr sånna som man träffat via nätet =)
Får se nu vad man hittar på idag men ut ska jag iallafall inte, Nellie busar runt för fullt så man får vell passa på att greja lite....Saknar min älskling men imorn kommer han <3

See you later

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback