Lördagsmys ♥

Lillan sover och jag grejar och donar för fullt =) Martin ska göra färdigt det sista i Nellies rum idag och koppla in elen så nu är allt snart klarttt och det ska bli så kul att börja inreda snart =)

Har hittat en sida med så sjukt mycket snygga kläder så nu ska jag bannemej beställa tröjor och linnen och en kepa hade jag tänkt =)
Ikväll blir det myspys för hela slanten, ska göra tacos och fixa filmen bröllopsfotografen och tända massa levandeljus och massa gott att äta och ett glas vin på det för det blev ju inget igår, va så himla trött så det blev en ganska tidig kväll =)
Nu ska jag snart ställa mig med middan spaghetti å köttfärsås  står det på menyn idag....


Ha en trevlig dag  



Här kommer en bild på Nellie och kompisen Elsa


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback