Lista

DIN/DITT FÖRSTA:
Operation:
Kejsarsnitt 7/3-09
Piercing: Öron,näsa,läppen och naveln
Sport: Hmm fotboll, ridning mm mm
Husdjur: Nopp
Semester:Turkiet
JUST NU:
Äter du:
Inget
Dricker du: Kaffe
Ska du: Städa
Lyssnar på: Nellie som pratar
Väntar du på: Att Nellies byxor ska komma
Tittar du på: Nellie som knallar runt
Har du på dig nu: Mysbyxor och linne
DIN FRAMTID:
Barn: 
Jag har redan en dotter men ett syskon ska hon vell få
Giftemål: Ja
Karriär: ......
VAD DU FÖREDRAR:
Kramar eller kyssar:
 Kramar
Kortare eller längre: Beror på
Snygg mage eller snygga armar: Både och
Busig eller lydig: Båda
HAR DU NÅGONSIN:
Tappat bort glasögon eller linser:
Nepp har varken glasögon eller linser
Brutit ett ben: Har brutit ett nyckelben om det nu räknas ( 3 ggr )
Rymt hemifrån: Ja
Röntgas: Ja
Krossat någons hjärta: Ja tyvärr så har jag nog gjort det
Nobbat någon som haft känslor för dig: Ja
Gråtit när någon dött: Ja
TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet:
Ja
Gud: Nej
Mirakel: Ja
Aliens: Nej
Magi: Vet ej
Ett himmelrike: Ja
Tomten: Haha nej
Änglar: Vet inte men jag hoppas dom finns
BLANDAT:
Använder du droger:
Nej
Vilket hår shampoo använder du: Just nu använder jag niveas glans shampoo
Vilken parfym använder du: Dolce Gabbana
Vad är du rädd för: Att förlora någon närstående
Gillar du att tvätta: Ja det kan vell vara kul ibland



  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback