Lista ☆

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Baggy jeans och ett vitt linne.
Vad använder du just nu för skor: Inga just nu.
Favoritfärg på kläder: Måste nog vara svart.

Senaste person som
Sov i din säng:
Älskling och skruttan ♥  
Du pratade med: Älskling.
Du delade en drink med: Minns jag ej .
Du gick på bio med: Älskling.
Du gick på stan med: La famila .
Skällde på dig: Minns jag inte.

Senaste
Låt du hörde:
Nån med smurfarna som jag å Nellie lyssnade på förut ♥  
Film du såg: Kommer inte på vad den hette.
Mat du åt: Spaghetti å köttfärsås.
Kram: Fick en kram av både Älskling å Nellie förut ♥
Puss: Älskling .
Fest: När jag följde med Louise och Cicci till HC
Känslan: .....
Ilska: ........
Resa: i sommras .
Glädje: Är för det mesta glad
Dröm: Det var ett tag sen...
Boken du läste: Minns ej.
Personen du träffade: Förutom min familj så var svärmor här på besök igår.
Personen du pratade i telefon med: Isak =)
Personen du fick sms av: Linda .
Gången du åt en 7-eleven korv: Minns ej
Gången du var utomhus: Igår .
Gången du sov: I natt (kväll, morse)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår .
Saken du köpte:
Igår.

Om dig

Namn: Camilla
Ålder: 28
Smeknamn: Millan
Syskon: Syster och bror.
Bra egenskaper: Ja..att jag kanske inte är långsint =)
Dåliga egenskaper: Hmm..stressar nog upp mig ganska lätt ibland
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 37

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback