Helg igen

Ja då var det fredag igen, tycker dagarna bara rusar iväg......Vet inte om det har hänt så speciellt mycket, Nellie har varit sjuk i några dagar lillan =( men nu är hon pigg å alert igen lilla gumman <3 är så glad och tacksam att jag har min lilla skatt hon är verkligen helt underbar och ljuset i mitt liv, älskar er min lilla familj <3

I tisdags så tog jag å Cicci en tur till Karlstad, fick köpt mig ett par stövlar som jag blev super nöjd med och en kort jacka på veromoda och nått linne så det blev lite smått och gott, blir oftast att jag köper till Nellie när man är ute och handlar för det är ju bara såå kul och det finns ju så otroligt mkt söta kläder till tjejer <3
Idag hämtade vi vår nya soffa som vi köpt på europamöbler och vi blev super nöjda, blev tyg denna gången är så trött på skinn =/ köpte även ett matsalsbord som vi inte får än på några veckor men får hoppas vi hinner få det före Nellies kalas vecka 10 =) så kul med lite nya möbler det gör så mkt.....

Nu har vi precis kommit hem efter världens bullkalas hemma hos Martins syster, shit vet inte hur många sorter hon hade framme och det va alla slags bakverk men gott va det verkligen =)
Nu har vi bokat resa ÄNTLIGEN fy fan va gott det ska bli helt underbart så den 4:e september drar vi =)
Pappa saknas dock, han skulle ju vara med....Saknar han så otroligt mycket....

Ha en mysig kväll <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback