Helg igen =)

Veckorna går så himla fort så jag vet knappt vad det är för dag ibland, torsdag är den bästa dagen på hela veckan för då kommer älsklingen hem ♥ har varit lite dålig på att skriva i bloggen och det har jag fått höra några gånger nu så jag lovar jag att jag ska försöka skärpa mig =)
Annars har det vell inte hänt så mkt, livet går frammåt och allt börjar kännas lite lättare och mot ljusare tider går det..Igår var det pappas dag då han skulle ha fyllt 59 år ♥ lite tråkigt att inte ha ett ställe att gå till ännu, dom har ju inte kunnat gräva ner urnan än eftersom det har varit fruset i backen men snart kommer han få komma till sin plats och det ska bli gott att kunna hälsa på han......
Om drygt en vecka så är Nellie 1 år ♥ herregud vad fort det går och det är så himla kul =) nu knallar hon runt lite granna oxå så nu börjar det på allvar =) är så gott nu när dom är lite större och sköter sig lite mer själva och slipper bära runt dom överallt för nu kommer dom ju efter själva, himmla lättvindigt =)
Alltså snart ska Nellie ha sitt första barnkalas, och ska även på sitt första barnkalas till kompisen Judy nästa fredag mysigt ♥
Får se vad denna helgen har att bjuda på, ikväll blir det nog myspys i soffan med massa gott och kanske ett glas vin gott =)
Tänkte jag skulle beställa tid hos frillan med och förnya mig lite, vill göra mörka och ljusa slingor och fräscha till kaluffsen....
Nästa torsdag ska vi ge oss iväg till Uddevalla och shoppa massa presenter till skruttan, har inte riktigt bestämt oss vad vi ska köpa ännu, lite svårt hon har ju så mkt grejer redan =) nu är ju iallafall hennes rum färdigt så nu ska vi snart börja inreda det och sätta upp lite tavlor  och göra det mysigt...
Näpp nu ska jag ta tag i hemmet lite, är nog dax att ta av sig pyjamas byxorna nu och vika lite tvätt, strax kommer älskling hem med sallad det ska bli gott, sen får det nog bli en promenix med skruttan ♥♥

Ha det så länge gott folk ♥





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback