Fredag

Precis kommit im efter en lång promenad med Nellie och det va helt underbart gott, man får passa på när det är sånna här dagar men jag hoppas det fortsätter såhär, vill ju börja gå ut å gå igen som man gjorde förr varje dag för man behöver komma ut och få frisk luft, man mår så mkt bättre då.....
Idag har jag träffat L, funderar på hur jag ska göra har beslutsångest, ska jag? eller ska jag inte? får fundera några dagar till..När jag kom hem så var svärmor här å hälsa på, hon hade köpt kläder till Nellie ett jätte fint flece sätt =) hon blir bortskämd min lilla tjej <3

Ikväll ska vi sätta oss ner och kika runt på resor och äntligen beställa =) ska bli helt underbart och gott att ha nått att se framemot, synd bara att inte pappa kan följa med men på ett sätt så kommer han vara med oss endå i våra tankar, fan vad jag saknar honom..............
Imorgon ska vi åka iväg och kolla på en ny soffa ÄNTLIGEN, ska bli gott att få bort denna klumpiga skinngruppen, sen ska jag köpa mig ett par trningsdojjor för nu ska jag bannemej börja på bodypump ska bli så jäkla gott och sen ska det börja tränas på gym så man kan få lite mukkler ;D
Ska nog slänga mig iväg till solariumet sen, får passa på när älskling är hemma, man känner sig så mkt piggare å fräschare efter man solat......Nä nu kom älskling hem med maten idag blir det sallad.....

Tjo


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefin

Vad härligt med en resa, är det du och familjen bara, eller släkten? Så underbart söt hon är, jättefin bild <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback