Alla ♥:ans dag

Har varit en jätte mysig dag idag, Martin tjuvstarta och gav redan mig presenten igår kväll så jag fick ju snällt öppna =) va iallafall ett jätte fint halsband ♥ ♥ ♥
Idag började dagen med babysim och det va lika mysigt som vanligt, Nellie älskar att bada och njuter som bara den varje gång vi är där så det är jätte kul...När vi kom hem fick Martin sin present och det va lite grejer till bilen så det tror jag uppskattades mkt =) Nellie fick oxå en alla ♥:ans dag present såklart och den har hon lekt med hela tiden sen dess så den tyckte hon var kul =)
Sen bjöd vi mamma på middag, potatisgratäng , fläskfile och sallad stog det på menyn och det smaka väldigt bra =) gav även mamma en ♥:present idag som hon blev väldigt glad över så det var kul, Nellie fick en present av mormor oxå så nu har hon att göra med alla leksaker ...

Till helgen blir det hotell i Göteborg, ska bli gott att komma bort lite och hitta på nått kul, Martin ska träffa sin kusin från USA där som han inte träffat på ca 10 år så det kommer bli roligt för han, får se vad vi kommer hitta på för nått skoj där =)



Här kommer en bild på mitt mästervärk som jag har gjort till mamma idag♥ 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback