Aleovera party

YES....Ikväll blir det aleo-vera party så nu håller jag å lillan på och grejar för fullt här, jag plockar in och hon plockar ut men det är vell så det ska va =) igår hade jag Cicci här som hjälpte mig och slängde ihop en cheesecake med blåbär och den såg fruktansvärt god ut så jag hoppas den smakar lika bra som den ser ut =)
Idag har det varit rytmiken och det har varit lika mysigt som vanligt och Nellie va lika trött som hon alltid brukar vara när vi kommer därifrån, gott att dom får leka av sig lite pluttarna <3

Imorgon bär det av till Göteborg Martin ska till sin kusins mammas begravning så då ska vi passa på att ta in på hotell och sova över en natt och bara ta det lugnt, gott att komma bort lite ibland och bara ta det lugnt, på lördga är det 40 års kalas i folketshus så då har vi ordnat barnvakt så då får det bli lite fest, ska bli kul att bara komma ut jag och Martin men jag tror jag kommer sakna Nellie ganska fort men då har vi ju turen att folketshus ligger dryg 5 minuter därifrån vi bor så då är det ju igentligen bara att knalla hem när man känner för det, kul ska det bli iallafall, va ju lixom inte igår jag drack precis =/ kan inte påstå att jag saknar det så heller men nån gång ibland kan ju vara gott att få komma ut lite =)
Nepp nu får jag allt fortsätta med gräjandet här...

Trevlig kväll på er <3


Det bästa av allt <3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback