Tisdag

Idag var dagen då vi träffade begravningsentreprenören, allt gick ganska smidigt men det va tufft, nu är iallafall kistan och blommor å diverse valt, är bara små detaljer kvar som låtval som vi ska fundera på ett par dagar till, är så svårt finns ju så mkt fint, men oavsett vad det nu blir så kommer det iallafall bli en troligt fin begravning min pappas begravning ......Tänk vad snabbt det kan gå, att allt kan ändras så otroligt mycket bara på ett ögonblick....Ta vara på varandra, var rädda om varandra......Har numera lärt mig att aldrig ta något förgivet.

Imorn ska jag å Nellie med älsklingen till hans jobb i Oslo, sen ska han visa oss ett gigantiskt köpcentrum som har typ ALLA affärer man kan tänka sig...Ska bli gott att komma härifrån lite och få lite annat att tänka på....Älskar min familj <3


Lev dagen som det vore den sista, du vet aldrig vad du har framför dig

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josi

Fint skrivet <3 du har så rätt, man ska aldrig ta ngt för givet. Kramar i massor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback