Måndag

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta leggins, grått linne och vita benvärmare
Vad använder du just nu för skor: vinter stövlar, men just nu är jag inne så nu har jag inga skor=)
Favoritfärg på kläder: Svart ,vitt , grått och brunt

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och älskling och våran dotter
Du pratade med: Min älskling
Du delade en drink med: Minns ej, är typ två år sen jag drack
Du gick på bio med: Min älskling
Du gick på stan med: Familjen
Skällde på dig: Minns ej

Senaste
Låt du hörde:
Nått skröl på radion
Film du såg: Wallander SKYTTEN
Mat du åt: Pizza
Kram: Min älskling
Puss: Min älskling och dotter
Fest: Oj, ca två år sedan nu
Känslan: Lessen
Ilska: ....
Resa: dåligt med det, till året får det bli en resa
Glädje: ....
Dröm: mycket drömmar
Boken du läste: Minns ej
Personen du träffade: Min Familj.
Personen du pratade i telefon med: Maria
Personen du fick sms av: Louise
Gången du åt en 7-eleven korv: Minns ej
Gången du var utomhus: I förmiddags
Gången du sov: I natt (kväll, morse)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte:
Leksaker till Nellie

Om dig

Namn: Camilla
Ålder: 28
Smeknamn: Millan, Millis
Syskon: en storasyster och lillebror
Sysselsättning: Tar hand om min dotter, umgås med min familj och vänner
Bra egenskaper: Vet ej
Dåliga egenskaper: Ja... lätt irriterad ibland
Hårfärg: Ljus med blonda och lite mörka slingor
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 37

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback