Blogga

Ja varför inte...kan ju testa och se hur det verkar och se om man har tid med detta....Känner att jag behöver rensa tankarna lite......

Just nu känns mitt liv som ett rent helvete, känns som jag lever i en mardröm och väntar på att nån ska komma och väcka mig.....Min älskade pappa har försvunnit ur mitt liv MIN PAPPA, hur ska jag orka och kunna leva ett liv utan honom, men nu är han borta och kommer aldrig komma tillbaka till oss, är fruktansvärt det som har hänt och jag vet inte hur jag ska klara av att leva med detta, hade dom haft bättre koll på pappa så kanske inte detta hade hänt...
Är så lessen att jag inte han säga allt jag ville till honom, att jag inte fick säga att jag älska honom en sista gång för vem trode att det skulle bli såhär, pappa skulle ju komma hem till jul det sa han flera gånger och såg så mkt framemot detta, istället blev denna julen till en mardröm som vi kommer få leva med resten av våra liv, denna julen fick inte pappa uppleva, 21/12-09 dödsförklarades pappa, känns så overkligt att skriva dom orden, jag kan inte fatta att jag aldrig mer ska få se honom, så fort det ringer så hoppas man på att det ska stå dolt nummer som det gjorde när pappa ringde hem från sjukhuset, han kommer aldrig ringa igen, kommer aldrig få höra hans röst igen, kommer aldrig få känna hans kramar igen, ångrar mig sååå att jag inte ringde den torsdagen allt hände, jag kände bara att jag saknade honom så och ville höra hans röst men istället låt jag bli eftersom han tyckte det va jobbigt när vi ringde hela tiden eftersom han va så dålig och orka inte prata i telefon......Kommer sakna dig så  

JAG ÄLSKAR DIG PAPPA 




Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Sitter och gråter nu.... Va stark!! Kram

Postat av: Louise

fint gumman. Du vet att jag tänker på er. Kramar....

P.S. Du vet var jag finns!!



Take care

Postat av: caroline

Tänker på er , livet är så fruktansvärt orättvist

Jätte fint skrivet Camilla

Postat av: Maria

Bra Camilla man behöver få skriva av sig lättare än att prata ibland. Din far lär att bli saknad utav många. Han var verkligen en god man./Maria

Postat av: Ennelie

Hej Camilla! Har ju stått i samma situation själv. Kan bara säga att det enda man kan göra är att fortsätta leva, fortsätta vara. Den dagen det kändes lättare för mig var dagen efter årsdagen. Då har man upplevt en jul, en nyår, en födelsedag, en påsk, en midsommar. Alla såna dagar, högtider, platser där han var med sist gång. När de hade passerat en gång så var det lättare gången därpå. Jag kan innerligt säga att lätt blir det aldrig, det känns aldrig BRA att tänka på pappa som inte finns längre, men man kommer till den dagen då man kan tänka på det fina utan att bli ledsen, minnas allting utan att bryta ihop. jag gråter fortfarande vissa dagar, det är 2,5 år sedan pappa dog. Så sorgen släpper inte helt, man kommer ju alltid sakna honom!! Men det blir lättare att bära. Eran pappa sitter inte och hoppas att ni ska sluta leva, va jätteledsna och strunta i era liv, han älskar er och bryr sig om er, han vil att ni ska vara glada och lyckliga. Lev upp till det, ha det så bra ni kan och gör det ni känner för. vet inte om jag lyckats säga nå vettigt, men det jag vill komma till är att jag tänker på er och hoppas det känns hyfsat ok. Men det är fan inte lätt! kram iaf!!

Postat av: Madde

Får en stor stor klump i halsen när man läser detta,usch va hemskt!!!=( Hoppas de går så bra med er de kan gå, tänker på er,de gör nog alla....

Massa kramar!!!

Postat av: Josefin

Usch, Camilla.. jag beklagar verkligen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback