Annandag jul

Har kommit fruktansvärt mycket snö inatt så nu fick man för att man tjatat och längtat så mycket efter den, synd bara att man inte kan glädjas över nått för nu känns allt så tungt och saknaden är enorm, glömma kommer man aldrig att göra men NÄR börjar det kännas lättare ? just nu känns det väldigt långt borta . . . .

Nu är gubben påväg ut för att skotta snö så nu har han att göra ett bra tag, lillan sitter på golvet och leker med sina julklappar som ligger högt och lågt och överallt, hon fick väldigt många julklappar. Idag ska Martin måla taket en sista gång i hennes rum sen ska tapeterna beställas på måndag så snart är rummet färdigt till henne och så mycket leksaker som hon har fått nu så behöver hon verkligen ett större rum så det blir nog bra när det är färdigt.....
Ikväll kanske syster med familj kommer hit jag hoppas det, man får försöka göra det så bra som det går av siutvationen även om det är svårt, livet kan ju inte ta slut man måste försöka men det känns fruktansvärt tungt, är så glad att jag har min Martin som stöttar och hjälper mig hela tiden och är väldigt glad att vi har våran lilla Nellie <3 och är väldigt glad över mina vänner, nu ser man verkligen vilka ens riktiga vänner är <3 tusen tack för visad omtanke och alla blommor.....

Lev dagen som det vore den sista för man vet aldrig vad man har framför sig

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria P

Fin blogg du har Camilla, ibland kan det vara lättare att skriva vad man känner.Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback